Publikace
Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici
Publikace Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici, která navazuje na řadu předchozích monografií věnovaných různým fenoménům v Bibli a jejich ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Základní přehled mykologie
Nahlédněte do fascinujícího světa hub. Publikace slouží především jako rozšiřující průvodce a pomocník k přednáškám z mykologie.
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Zvířata v Hebrejské bibli a v židovské tradici
Monografie „Zvířata v hebrejské bibli a židovské tradici“ se zabývá zvířecím světem v klasických textech judaismu a v tradici od starověku až po současnost.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Vybrané kapitoly z mykologie
Kniha se zabývá základními mykologickými tématy s ohledem na méně známé skutečnosti. Sedm kapitol rozebírá některé základní informace týkající se říše hub a ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Kosmologie Hebrejské bible a starověké židovské tradice
Monografie se zabývá židovskou starověkou koncepcí světa, kosmu a místem člověka ve světě.
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...