Nákupní košík

 x 

Publikace

Publikace Autorita v Hebrejské bibli a v židovské tradici, která navazuje na řadu předchozích monografií věnovaných různým fenoménům v Bibli a jejich ...

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:299,00 Kč

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Základní přehled mykologie

Autor Jiří Kout

Nahlédněte do fascinujícího světa hub. Publikace slouží především jako rozšiřující průvodce a pomocník k přednáškám z mykologie.

skladem 58 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:273,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Monografie „Zvířata v hebrejské bibli a židovské tradici“ se zabývá zvířecím světem v klasických textech judaismu a v tradici od starověku až po současnost.

skladem 108 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč

Marketing školy

Autor Ludvík Eger

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...

skladem 71 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč

Vybrané kapitoly z mykologie

Autor Jiří Kout

Kniha se zabývá základními mykologickými tématy s ohledem na méně známé skutečnosti. Sedm kapitol rozebírá některé základní informace týkající se říše hub a ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:90,00 Kč

Marketing na internetu

Autoři Ludvík Eger, Jan Petrtyl, Hana Kunešová, Michal Mičík, Martin Peška

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:114,00 Kč

Monografie se zabývá židovskou starověkou koncepcí světa, kosmu a místem člověka ve světě.

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:227,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč

Marketing

Autoři Philip Kotler, Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:884,00 Kč

Marketing management

Autoři Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:2290,00 Kč