Publikace
Metodologie výzkumu
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
Prediktivní trhy
Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...
Právní základy podnikání - 1. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
Právní základy podnikání - 2. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
Finance podniku
Publikace přináší základní přehled o principech podnikových financí, které řeší především otázky efektivního zhodnocování vloženého kapitálu podnikem, ...
Účetnictví 1. Aplikace principů a technik
Již třetí vydání praktické publikace je kompletně aktualizováno v souladu s úpravou právních předpisů. Zabývá se vedením finančního účetnictví podnikatelů, ...
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Vykazování nefinančních informací ve světle corporate governance
Publikace se zabývá obecnou charakteristikou "corporate governance".
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Automatické generování parametrizovaných úloh a testů
Cílem publikace je prezentovat čtenáři teoretické aspekty i praktické aplikace problematiky týkající se jak automatického generování jednotlivých úloh (otázek) ...
Příklady z makroekonomie
Dotisk vydání z roku 2015. Publikace je členěna do deseti kapitol, které se zabývají vybranými problémy makroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Příklady z mikroekonomie
Dotisk vydání z roku 2014. Publikace je členěna do dvanácti kapitol, jež se zabývají vybranými problémy mikroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Psychologie v organizační a manažerské praxi
Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...
Komerční komunikace
2. rozšířené vydání úspěšných skript Komerční komunikace. Skripta se věnují komerční a marketingové komunikaci, reklamě, mediálnímu plánování, marketingu na ...
Základy metodologie výzkumu
Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...