Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 22 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 40 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:269,00 Kč

Kniha se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy z hlediska plnění požadavků ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:318,00 Kč

Základy statistiky a pravděpodobnosti

Autoři Mikuláš Gangur, Kateřina Mičudová, Milan Svoboda, Pavla Říhová

Cílem publikace je seznámit čtenáře se základy statistiky a pravděpodobnosti. Publikace představuje základní statistické analytické nástroje získávání, ...

skladem 173 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:250,00 Kč