Publikace
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Podniková ekonomika 1
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z ...
Prediktivní trhy
Publikace může být pozvánkou do světa prediktivních trhů. Čtenář by měl po jejím přečtení získat základní představu o principu a smyslu použití prediktivních ...
Veřejné finance: teorie a praxe
Publikace podává zhuštěný a komplexní výklad specifické ekonomické disciplíny - veřejných financí.
Výrobní a logistické procesy v podnikání
Kniha se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy z hlediska plnění požadavků ...
Základy statistiky a pravděpodobnosti
Cílem publikace je seznámit čtenáře se základy statistiky a pravděpodobnosti. Publikace představuje základní statistické analytické nástroje získávání, ...