Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:269,00 Kč

Vykazování nefinančních informací ve světle corporate governance

Autoři Dana Bárková, Andrea Heřmanová, Petra Hrubá Smržová, Kateřina Krchová, Jaroslav Pytloun, Pavel Seknička

Publikace se zabývá obecnou charakteristikou "corporate governance".

skladem 21 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč