Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:269,00 Kč

Automatické generování parametrizovaných úloh a testů

Autoři Miroslav Plevný, Mikuláš Gangur, Václav Sova Martinovský

Cílem publikace je prezentovat čtenáři teoretické aspekty i praktické aplikace problematiky týkající se jak automatického generování jednotlivých úloh (otázek) ...

skladem 27 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:137,00 Kč

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

Autoři Petra Taušl Procházková, Eva Jelínková

Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...

skladem 3 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:349,00 Kč

Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:272,00 Kč

Základy marketingu

Autoři Kolektiv autorů, Miroslav Karlíček

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

skladem 6 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč