Nákupní košík

 x 

Publikace

Metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...

skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:232,00 Kč

Marketingový výzkum

Autor Michal Mičík

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.

skladem 41 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:160,00 Kč

Publikace komplexně analyzuje problematiku Metternichova postoje k německé otázce v letech 1840-1848.

skladem 76 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:173,00 Kč

S nadějí za oceán

Autor Martin Boček

Publikace analyzuje fungování lodních společností v habsburské monarchii a současně mapuje fenoménu vystěhovalectví z Rakousko-Uherska v období masové migrace ...

skladem 16 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:173,00 Kč

Základy metodologie výzkumu

Autoři Ludvík Eger, Dana Egerová

Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první ...

vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:100,00 Kč

Odborná publikace je tematicky zaměřena na uplatnění leteckého lidaru v průzkumu krajiny s archeologickými památkami zachovalými na povrchu země.

skladem 47 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:240,00 Kč