Publikace
Émile Durkheim: Solidarita a moderní pracovní život
Émile Durkheim: Solidarita a moderní pracovní život je kniha norského sociologa Pål Veidena, která originálním způsobem propojuje klasické sociologické myšlení ...
Základy spirituálně citlivé profesionální sociální práce
Publikace představuje Interakční model integrace spirituality. Ten popisuje, jak různě může v praxi vypadat spirituálně citlivá sociální práce. Po základním ...
Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře - budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality ...
Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů
Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné ...
Trhy: měnová politika pro nadšence a investory
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník ...
Makroekonomie: základní kurz
Učební text seznamuje čtenáře se všemi nejdůležitějšími okruhy makroekonomické problematiky na úrovni základních kurzů makroekonomie standardně vyučovaných na ...
Příklady z mikroekonomie
Dotisk vydání z roku 2014. Publikace je členěna do dvanácti kapitol, jež se zabývají vybranými problémy mikroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Příklady z makroekonomie
Dotisk vydání z roku 2015. Publikace je členěna do deseti kapitol, které se zabývají vybranými problémy makroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Makroekonomie
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ...
Praktická učebnice zážitkové pedagogiky
Zabýváte se zážitkovou pedagogikou? Děláte projekty v neformálním či zájmovém vzdělávání? Působíte jako instruktor, lektor, vedoucí dětského oddílu, pracovník ...
Projektový management
Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke ...
Metodologie výzkumu
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
Zrození a stárnutí: dvě životní etapy optikou konceptu zranitelnosti
Zrození a stárnutí – dvě životní fáze, v nichž se ve většině případů všichni ocitáme v prostředí institucionální péče a které jsou navíc specifické z hlediska ...
Potencialita dětí v náhradní rodinné péči
Publikace je věnována tématu potenciality dětí v náhradní rodinné péči.
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Investování pro začátečníky
Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Osobní finance
Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? ...
Ekonomické bubliny: průvodce hospodářskými krizemi od tulipánů po koronu
Tato kniha je o krizích. Propad kvůli pandemii se liší od finanční krize, a ta zase jen zdánlivě připomíná horečku, během níž se prodávaly tulipány za cenu ...
Výrobní a logistické systémy
Učební text věnovaný logistice. Dotisk 1. vydání z roku 2005.
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a ...
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
Úvod do operativního řízení podniku
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
- Začátek
- Předchozí
- 1
- 2
- 3
- Následující
- Konec