Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Digital Self: How We Became Binary
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
K čemu konvergují nové technologie?
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
Komerční komunikace
2. rozšířené vydání úspěšných skript Komerční komunikace. Skripta se věnují komerční a marketingové komunikaci, reklamě, mediálnímu plánování, marketingu na ...
Homelessness: Probes to Excluded Environments
Publikace Homelessness: Probes to Excluded Environments přibližuje výzkumy zaměřené na lidi bez domova a ohrožené ztrátou domova ve městě Plzeň.