Publikace
Kolejová vozidla IV
Publikace Kolejová vozidla IV pojednává o spřáhlech, sběračích, přenosech výkonu, zkoušení kolejových vozidel a obálce tramvajového vozidla.
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Kolejová vozidla III
Třetí díl z oblíbené trilogie knih věnované kolejovým vozidlům.
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Innovation and Injury Prevention in Teaching Professional Self-Defense for IRS Specialized Professions
Hlavním cílem publikace je seznámit čtenáře s možnostmi prevence rizika úrazu při výuce profesní sebeobrany pro studenty středních a vysokých škol se zaměřením ...
Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu.
Bojové umění v profesní sebeobraně zdravotnického záchranáře
Publikace seznamuje čtenáře se základními aspekty profesní sebeobrany při práci zdravotnického záchranáře.
Kolejová vozidla I
Publikace Kolejová vozidla I podává ucelený přehled o obecných základech kolejových vozidel a kolejové dopravy.
Kolejová vozidla II
Publikace věnovaná kolejovým vozidlům.
Základy marketingu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...