Publikace
Trhy: měnová politika pro nadšence a investory
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník ...
Makroekonomie: základní kurz
Učební text seznamuje čtenáře se všemi nejdůležitějšími okruhy makroekonomické problematiky na úrovni základních kurzů makroekonomie standardně vyučovaných na ...
Malá traumata
Cítíte se někdy tak bez energie, že ani nedokážete popsat vlastní pocity? Zdá se vám, že svůj život nežijete, ale jen přežíváte? Může to být důsledek malých ...
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Sám sobě terapeutem: jen 10 minut denně pro lepší náladu a méně stresu
Moderní život je minové pole plné stresu. Jednou z možností, jak tímto polem projít bez úhony, je terapie. Ta může změnit život k lepšímu každému z nás. Cílem ...
Příklady z mikroekonomie
Dotisk vydání z roku 2014. Publikace je členěna do dvanácti kapitol, jež se zabývají vybranými problémy mikroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Příklady z makroekonomie
Dotisk vydání z roku 2015. Publikace je členěna do deseti kapitol, které se zabývají vybranými problémy makroekonomie a obsahují desítky řešených příkladů. ...
Stop úzkosti: příručka pro teenagery
Mít dobré známky, držet krok se sociálními médii, udržovat kamarádské vztahy… Takových výzev je dnes nespočet a je těžší jim čelit, pokud trpíte úzkostmi. ...
Makroekonomie
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ...
Zdravé hranice úspěchu: o vnitřním strachu, komplexech a jejich dopadech na psychiku
Kam až nás může zavést vnější tlak na výsledek a vnitřní touha po úspěchu? Jsou ambice, ctižádost a tlak na výkon vždy přínosem? Dokáže jedna nevhodná poznámka ...
Projektový management
Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke ...
Metodologie výzkumu
Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením ...
O smyslu života: v každé krizi se skrývá příležitost
Držíte v rukou nové vydání tří přednášek Viktora Frankla z roku 1946, které mají obrovskou sílu a jsou překvapivě aktuální a které shrnují celé myšlení tohoto ...
Nenechte se vytočit: spolehlivý způsob, jak zůstat v klidu v jakékoliv konverzaci nebo situaci
Kniha vám nabízí komplexní pohled na základní emocionální, fyzické a duchovní příčiny hněvu a pomocí jednoduchých a praktických nástrojů vám ukáže, jak hněv ...
Marketingový výzkum
Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu.
Investování pro začátečníky
Zcela nové výrazně rozšířené a aktualizované vydání lety ověřené publikace je určeno právě pro vás, neinvestory. Pro vás, kteří ale chcete se svými penězi něco ...
Marketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na ...
Pětiminutový deník vděčnosti
Někdy stačí 5 minut, abychom se na svůj život podívali úplně jinak. Díky tomu, že je budete věnovat vyplnění tohoto deníku, vnesete do svého života optimismus, ...
Osobní finance
Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? ...
Ekonomické bubliny: průvodce hospodářskými krizemi od tulipánů po koronu
Tato kniha je o krizích. Propad kvůli pandemii se liší od finanční krize, a ta zase jen zdánlivě připomíná horečku, během níž se prodávaly tulipány za cenu ...
Základy statistiky a pravděpodobnosti
Cílem publikace je seznámit čtenáře se základy statistiky a pravděpodobnosti. Publikace představuje základní statistické analytické nástroje získávání, ...
Komerční komunikace
2. rozšířené vydání úspěšných skript Komerční komunikace. Skripta se věnují komerční a marketingové komunikaci, reklamě, mediálnímu plánování, marketingu na ...
Právní základy podnikání - 1. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
Právní základy podnikání - 2. díl
Cílem publikace je poskytnout přehled o právních aspektech podnikání a přinést čtenáři znalosti a orientaci v právním prostředí a v právních otázkách ...
- Začátek
- Předchozí
- 1
- 2
- 3
- Následující
- Konec