Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Autor
Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč
Digital Self: How We Became Binary
Autor
Jelena Guga
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč
K čemu konvergují nové technologie?
Autor
Eva Žáčková
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč
Silniční vozidla: Vybrané statě z konstrukce a dynamiky vozidel
Autoři
Vladislav Kemka, Jan Kovanda, Jan Krejčí
Publikace se věnuje problematice automobilů z pohledu vlastní konstrukce vozidla, sestavy jeho hlavních částí a na výpočty základních parametrů vozidla.
skladem 43 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:125,00 Kč