Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
Projektový management
Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke ...
Měření a zkoušení elektrických zařízení: využití počítače pro řízení experimentů a sběr dat
Skripta představují - kromě klasických metod - i současný přístup k měření na elektrických strojích z pozice moderní (digitální) měřící techniky. Je poukázáno ...
Psychologie v organizační a manažerské praxi
Publikace má za cíl podat přehled o některých přístupech a koncepcích psychologie aplikované v organizacích a zároveň ukázat na praktický význam těchto ...
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
Digital Self: How We Became Binary
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
K čemu konvergují nové technologie?
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování
Učební text věnovaný procesům modelování a optimalizace v manažerském rozhodování. Dotisk 2. vydání z roku 2010.
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou ...