Publikace
AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Autor
Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno ...
skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:359,00 Kč
Digital Self: How We Became Binary
Autor
Jelena Guga
Kniha se snaží hledat odpověď na otázku, co v dnešním digitalizovaném světě vlastně znamená být člověkem. Zaobírá velmi aktuální problematikou stírání rozdílů ...
skladem 64 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:119,00 Kč
K čemu konvergují nové technologie?
Autor
Eva Žáčková
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních ...
skladem 52 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:170,00 Kč
Homelessness: Probes to Excluded Environments
Autoři
Jan Váně, František Kalvas
Publikace Homelessness: Probes to Excluded Environments přibližuje výzkumy zaměřené na lidi bez domova a ohrožené ztrátou domova ve městě Plzeň.
vyprodáno
Prodejní cena se slevou
Celkem:210,00 Kč