Publikace
Paedagogia Musica (6) May 2024
Odborný, recenzovaný časopis Paedagogia Musica vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Funkční anatomie pro studující tělesnou výchovu a sport
Publikace slouží jako studijní opora pro cvičení a semináře v předmětech zaměřených na funkční posilování, kondiční kulturistiku a zdravotní tělesnou výchovu. ...
Publikace podává přehled o základních stylech a žánrech jazzové a populární hudby. Kniha je primárně zaměřena na vývoj světové hudby, okrajově ale zmiňuje i ...
Publikace mapuje různé druhy klavírní stylizace populárních písní patřící do hudby jazzového okruhu.
Paedagogia Musica (5) October 2023
Odborný, recenzovaný časopis Paedagogia Musica vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Paedagogia Musica (4) May 2023
Odborný, recenzovaný časopis Paedagogia Musica vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Paedagogia Musica (3) November 2022
Odborný, recenzovaný časopis Paedagogia Musica vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Paedagogia Musica (2) June 2022
Odborný, recenzovaný časopis Paedagogia Musica vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Musica Paedagogia Pilsnensis 2021/1
Odborný, recenzovaný časopis Musica Paedagogia Pilsnensis vydávaný Katedrou hudební výchovy a kultury Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni.
Předkládaná publikace mapuje různé druhy klavírní stylizace populárních písní patřící do hudby jazzového okruhu.
Rhythmic and melodic patterns to accompany popular songs using chord symbols and their piano arrangements
Předkládaná publikace mapuje různé druhy klavírní stylizace populárních písní patřící do hudby jazzového okruhu.
Publikace podává přehled o základních stylech a žánrech jazzové a populární hudby. Kniha je primárně zaměřena na vývoj světové hudby, okrajově ale zmiňuje i ...