Publikace jiných nakladatelů
Management: organizování, rozhodování, ovlivňování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu.
Manažerská ekonomika
Publikace o řízení firmy je určena všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? V této čtivé knížce plné rad a tipů se dozvíte, ...
Psychologie sériových vrahů: 200 skutečných případů brutálních činů sériových vrahů současnosti
Kniha představuje základy psychologie a behaviorální patologie sériových vrahů. Jako ukázku různých podob tohoto patologického fenoménu uvádí stručné příběhy ...
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...
Velká kniha manipulativních technik
Knížka odkrývá tajemství přesvědčivé komunikace. Představuje více než padesát manipulativních technik a ukazuje způsoby, jak je rozpoznat a bránit se jim. ...
Škola interiérového designu: pro všechny, koho zajímá dobré bydlení
Záleží vám na tom v jakém prostředí žijete a pracujete? Máte chuť čas od času vylepšit svůj domov a nejste si jistí, jak na to? Nechte se provést zákulisím ...