Nákupní košík

 x 

978-80-261-1044-6

Marketing školy

ISBN
978-80-261-1044-6
Autor
Ludvík Eger
Rok vydání
Pořadí vydání
Tématické štítky
Příloha
Jazyk publikace
Vydavatel
Západočeská univerzita v Plzni

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.

Prodejní cena se slevou
Celkem:169,00 Kč
skladem 81 ks