Nákupní košík

 x 

Publikace

Produkty

Výkonová elektronika

Autoři František Vondrášek, Zdeněk Peroutka, Tomáš Glasberger a kolektiv

Výkonová elektronika je jedním z hlavních iniciátorů nových technologií v dopravních systémech, energetice, průmyslu a řadě dalších aplikačních domén. Autorský ...

skladem 223 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:799,00 Kč

Vizionáři architektury

Autor Richard Weston

Tento jedinečný průvodce představuje 75 nejvýznamnějších světových architektů 20. století prostřednictvím jejich fascinujících osobních příběhů a významných ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:849,00 Kč

Kniha je věnována problematice středověkého trestního práva a kriminality v prostoru města Chebu a Chebska zasazené do širších souvislostí, a to v míře, v jaké ...

skladem 86 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:850,00 Kč

Marketing

Autoři Philip Kotler, Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem.

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:884,00 Kč

Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:889,00 Kč

Veduta je pohled na město, jeho část nebo výsek krajiny se stavbami zachycený výtvarnými prostředky. Záměrem této publikace není představit jejich úplný ...

skladem 1 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:899,00 Kč

Tato kniha je úchvatnou vizuální cestou, během které zažijete povznášející sílu umění. Seznámíte se s pracemi více než 700 umělců a na kvalitních ilustracích ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:1199,00 Kč

Klinická adiktologie

Autor Kamil Kalina

Adiktologie je multidisciplinární vědní obor, který se zaměřuje na prevenci, léčbu a výzkum užívání návykových látek a jiných forem závislostního chování. Téma ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:1199,00 Kč

Marketing management

Autoři Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři ...

skladem 2 ks
Prodejní cena se slevou
Celkem:2290,00 Kč
Strana 14 z 14